taalreizen.reismee.nl

Uitreiking van de FANCY-prijsvraag: een gratis Taalreis naar Amerika!

Donderdag 24 juni was het zo ver... de spannende finale van de Taalreis Amerika wedstrijd die Travel Active in samenwerking met Fancy organiseerde.

Vier finalisten maakten kans om een geheel verzorgde 2-weekse taalreis naar Amerika (Fort Lauderdale) te winnen, dus er stond die middag heel wat op het spel!
Om deze geweldige droomprijs in de wacht te slepen, moesten de vier dames een collage maken die hun ultieme ‘Taalreis Amerika' gevoel zou weergeven. Zeker niet de makkelijkste opdracht....

Er werd de hele middag druk geknipt en geplakt onder het genot van typisch Amerikaanse donuts en blikjes frisdrank. Tussendoor werd er flink gekletst, waardoor de zenuwen langzaam weg zakten en het een gezellige (knutsel)middag werd! Elke finalist kreeg de mogelijkheid de collage zelf toe te lichten. Toen was het aan het aan Marjolein en Aniek, het Travel Active Taalreizen team, om te beslissen welke finalist tot winnaar zou worden uitgeroepen. De collages waren stuk voor stuk fleurig, uniek en gaven allemaal een zomers gevoel weer, dus de beslissing was niet makkelijk gemaakt.

Na lang beraad was het dan eindelijk zo ver.... wie o wie zou deze fantastische taalreis winnen... De spanning onder de 4 finalisten was inmiddels tot een maximum gestegen toen de 4 enveloppen werden open gemaakt.

And the winner is:Mercedes van der Klooster uit Ridderkerk

Zij had ons weten te overtuigen met haar enthousiasme en haar prachtige collage. Blijdschap bij Mercedes en natuurlijk toch wel wat teleurstelling bij de 3 overige dames. Niemand ging echter met lege handen naar huis. Iedereen kreeg een typisch Amerikaanse ‘goodie bag' mee naar huis volop lekkere en leuke Amerikaanse items én niet te vergeten een kortingscheque van €100 Euro op een van onze Travel Active programma's.

Wij hopen dat alle vier finalisten een gezellige middag hebben gehad en wij wensen Mercedes alvast een geweldige Taalreis naar Amerika toe!

Marjolein & Aniek
Taalreizen Team